NKF: s nordiska sommarkonferens i Reykjanesbær 12.-13. juni 2020

09.01.2020 kl. 09:54

Kvenfélagasamband Íslands (KI) är värd för NKFs sommarkonferens 2020.  Konferensen kommer att hållas i Reykanesbær på Hotel Park-Inn i Keflavík. KI och lokal kvinnoföreningar har förberett konferensen och önskar er varmt välkomna till Keflavik, Reykjanesbæ, Island.

Program:
Fredag, 12 juni 2020, kl. 9:00. Registrering, öppnande och olika föredrag inom temat. Under kvällen är besök i Blå Lagoonen för dem som väljer det (var och en betalar för sig om dem ska bada, annars kan man följa med och njuta av utsikten, promenera omkring i lavafältet eller slå sig ner på cafeet med utsikt över lagoonen) Info om pris kommer senare.
Lördag, 13 juni. Rundtur om Reykjanes med reseguide, bl.a. besök  till geotermiskt område och mottagning där. Lokala kvinnoföreningar bjuder på lunch denna dag. Konferensen avslutas med en högtidsmiddag på lördagskvällen.

OBS! På grund av Covid-19-pandemin har tidsfristen för registrering av NKF-konferensen på Island förlängts till den 30 april 2020.

Priset inkluderar konferensens avgift, hotell, frukost, fika, högtidsmiddag och rundturen på lördag (bus och guide)

Dubbelrum för två nätter, med frukost, ISK 55.900 (ungefär €405, beroende på valutakurs).

Enkelrum för två nätter med frukost: ISK 69.900

OBS. dem som reser från utlandet kommer att behöva boka en extra natt och betala extra för det)

Extranatt för dubbelrum m. frukost: ISK 9.950

Extranatt för enkelrum m. frukost: ISK 16.900